året som var.

Egentligen borde jag lägga mig och nana som resten av familjen här. Men jag har fastnat vid datorn. Har spelat poker och suttit och läst bloggar. En sån här "min-lista-2009" verkar poppis att göra och jag tycker faktiskt det är kul att läsa andras sånna, så tänkte att ni kanske vill läsa min :) Varsågoda!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Satte in P-stav, vaccinera mig, tävla lydnad med Alice, köpte glasögon. 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nää..

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, morbror.

5. Vilka länder besökte du?
Tror fan jag har vart i Sverige hela 2009...tråkigt.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En hundvalp!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inte en aning...

8. Vad var din största framgång 2009?
Började träna spinning och boxning..och har faktiskt gjorde det regebundet sen början av 2009 :) Och Alice och min träning och tävling :)

9. Största misstaget?
Kan inte minnas nått jätte misstag jag gjort..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nä..

11. Bästa köpet?

Resan till Uganda. :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, det är säkert på Alice det.

13. Gjorde någon dig riktigt glad?

ja säkert. haha, en som jag kan komma på är dommaren på utställningen i borås som gav alice sitt första ck :) Det var kul :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Inte en aning.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma...kanske gladade.. :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
vet ej

18. Hur tillbringade du julen?
Med Björns släkt hemma hos oss på julafton, och min släkt hemma hos mamma på juldagen.

19. Blev du kär i år?:

Samma kärlek som det vart i snart 8 år. 

20. Favoritprogram på TV?
Greys anatomy.

21. Bästa boken du läste i år?
Minns ej.

22. Största musikaliska upptäckten?
åh...vet ej.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Tror bara jag bjöd släkten på middag.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om allt hade gått som jag ville med Alice parning..ar.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Neutral.

26. Vad fick dig att må bra?
Stressat lite mindre kanske...dock blir då resultatet av lite jobb lite pengar...inte lika kul.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
åh. Björn gustavsson....alltid! ;)


Inser nu att mitt 2009 har varit väldigt tråkigt och händelselöst..får bli bättring på det.

- Inför detta året så ska jag jag jobba mera, har sökt en tjänst på 50% bland annat som jag hoppas jag får :) Jobba jobba jobba, spara spara spara.
- Och så hoppas jag till tusen att det blir en liten knodd valp av nått slag också som flyttar hem till oss...
- Kanske kommer det gå bra på hundutställningar och kanske kommer jag och Alice gör debut i lydnadsklass II.
- Och kanske, mina vänner, kommer jag till nästa höst söka jobb som jag får när jag blir färdigutbildad till januari 2011 :)
- Också ska jag fortsätta träna spinning och box. Så att mina rygg och knä muskler inte försvinner nu när dom börjar bli så bra så jag inte behöver ha ont...
- Resan till uganda (om ynka 12 dagar) ser jag fram emot otroligt mycket. Blir antaligen det bästa med 2010.

Yes det var det. jag skriver som Annalina...har du orkat läsa hit, så orkar du kommentera också ;)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Andreas

tjoflöjt.... ett premiär besök i din "värld"!

Uganda låter spännande men samtidigt främmande för en annan med 2 små kottar!



hoppas ni får det skoj där borta!



mvh

Annalinas gubbe =)

2010-01-03 @ 09:18:29
Postat av: Lotta

Inte långt kvar till Uganda asso! Vi får träffas innan det så jag får säga adjö, ifall du blir uppäten av en gorilla!

2010-01-03 @ 12:49:41
URL: http://nilss0n.blogspot.com
Postat av: lina

ser att min gubbe vart inne :-) Skoj. Jätte spännande med Uganda. ser fram emot att höra allt sen...

2010-01-04 @ 16:47:42
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0