Lördag morgon

Nu sitter jag och äter en banan. Försov mig. Orkar inte äta frukost.
Ska cykla ner till syster och låna mammas bil där, sen ska jag på spinning. B och Wilmis är och jagar nånstans långt bort. Så jag och Alice är själva. Det är rätt skönt ibland. Vi ska ut på en långrunda senare.

Min bil är ju fortfarande på lagning. Jag blir fruktansvärt handikappad utan min bil. Kom på det igår, att jag har ju ingen bil. Får den antagligen på måndag. Det är långt tills på måndag. 

Nu ska jag iväg på spinningen. I mina nya spinningskor. Var riktigt besviken på dom i tisdags. Hade sett fram emot det så att få använda mina fina nya spinning skor och inte få ont under fötterna. Men det var hemskt. Vaderna och knäna was killing me. Och tårna somna! 45 minuters smärta var det enda det var. Men nu har jag flyttat fästet under skon så jag hoppas det blir bättre. Jävligt dåligt köp annars!


Bye Bye!  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0