Stressad!

Fan. Tiden går så fort. Det säger man ju hela tiden. Men FAN vad fort det går.
Jag har ALLTID börjat packa 2 veckor innan jag ska resa nånstans, alltså om jag ska åka lång bort och vara borta ett tag. ALLTID två veckor innan, då ställer jag fram resväskan och tvättar vad ska packas ner och grejjar och fixar. Inför denna resan så har jag hittills bara skrivigt packlista, och B..han har inte gjort nånting!! jag börjar bli liiiite stressad. Måste ju ordna med massa för hundarna också, måste fylla på deras mat och se till så att allt annat som kan tänkas behövas när vi är borta finns här..kamma dom och klippa deras klor. Sen ska här städas ORDENTLIGT hemma så att inte B´s snälla föräldrar behöver bo i våran skit! Men jag har ingen ork att börja med nått av detta. Men det måste jag ju snart för nästa vecka kommer jag inte hinna med så mycket för då är det skola och jobb mån-ons. Åh gud...i-landsproblem!

Jag hade iallafall tänkt att ta en varm lång dusch nu och sen gå och lägga mig. Har vart ute och åkt pulka hela dagen på jobbet. Jag fryser fortfarande! och är så trött ack så trött!

åh nu kom jag på att jag har glömt släppa in katten också. skulle ju bara släppa ut henne lite för att hon kanske behövde kissa. men det var ju typ 2 timmar sen. stackars liten.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0