UGANDA!

nu har jag hittat en dator ocksa :)

Vi har det helt underbart har i uganda. idag sa har vi varit pa schimpans tracking. helt ootrligt, vi letade efter dessa underbara apor, som ar narmsta slakting till oss, i ungefar tva timmar. sen hittade vi dom och da stannade vi med dom i en timme och bara tittade pa dom nar dom satt och at frukt. jag satte mig pa marken, ungefar2-3 meter fran en schimpans, helt otroligt :)

men n umaste jag sluta, var snal och kopte bara en kvart vid datorn :)


bye bye alla!!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

så underbart att höra av dig vännen!

Kul att du har det så roligt, ser fram emot alla bilder sedan!

2010-01-26 @ 21:58:12
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0