Dåliga jag.

Vad dålig jag har blivit på att uppdatera här. men det beror nog på att jag inte för stunden kan ha min  laptop nere i köket, eller kan och kan..det trådlösa internetet funkar inte just nu. Det har sina perioder. Så nu sitter jag på övervåningen och här är så fruktansvärt varmt och tråkigt så jag drar mig för att gå upp hit :)
Men det har önskats bilder på alicen sprallisen nu när hon är nybadad och fin så det ska vi fixa, nån dag :) 

Idag har jag iallafall haft en helt underbar dag. Pga Ella så kan jag ju inte åka och ligga och jäsa på stranden på dagarna, inget som direkt stör mig ändå för jag blir så rastlös av det. Men idag så har jag jobbat. Och då åkte vi till stranden. Jag, en mamma och fyra vilda småkillar. Skit kul :) Jag har badat som aldrig förr och bränt mig på ryggen, gööött! Sommar sommar sommar :D

Nu ska jag ta och gå och lägga mig. imon måste jag vara pigg. jag ska bada och klippa en hund imon. ska jag använda min nya trimkappa som jag köpte på utställningen :D

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0