imorgon är den stora dagen.

jajamensan. imorgon eftermiddag kommer min syster inte heta carolina wikner mera, hon lämnar detta och byter till carolina körner...det kommer bli svårt att vänja sig vid :) kl 11 imorgon ska jag och lillasyster vara hos frissan för att få håruppsättning, eller tja...få och få?!
det kommer bli en bra dag imorgon. jag vet inte riktigt vad jag är nervös för..men jag är nervör för allt..jag är inte så nervös för att jag ska prata i kyrkan eller för att jag ska hålla tal, det är jag faktiskt lite stolt över ;) men jag är nervös för att det ska regna och min systers hår och klänning ska bli förstörd, eller för att vi ska få punka på bilen från kyrkan till festlokalen också kommer vi inte fram..eller för att någon tappar tårtan...eller för att nån sätter mat i halsen och nästan dör också får vi ringa ambulans också glömmer alla bort bröllopet...!! för imorgon är min stora systers dag...henne och hennes blivande make.....och allt ska vara perfekt för dom. och jag kommer inte kunna slappna av förens jag ligger hemma i min säng imorgon natt och vet att de båda är på hotell och att allt har gått bra!!! Men ska försöka ha lite kul också ;)

nu ska vi sova!! natti natti. kom gärna till lindberga kyrka imorgon om ni vill se fina människor. kl 16 börjar det så kom i tid :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0