Inget växthus!

Nä Annicka, bra gissning men bättre upp! :)
Det börjar ta sig nu så nu ser ni nog var det ska bli!!! Detta har vi velat ha sen vi fick hem Alice, äntligen är bygget igång - och snart klart :)




Vi har mätt Alice på alla håll och kanter så att hon säkert ska få plats.
Och det får hon och de andra två med råge :)


När man är så duktig så man vågar gå in i kojan så får man godis :)

Nu ska bara taket på också panelen också ska den målas och bli fin :)


HIPP HIPP HURRA!!!
Idag fyller våran älsklings Wilma 6 år!

Och det tänkte hon minsann fira med att slå på stort...


Här springer wilma på vägen...


...jag ropar och här kommer hon springades i full fart.
Men precis efter jag tatt denna bilden, och wilma fått godis och beröm så säger hon "Vem orkar vänta till oktober?? Jag fyller faktiskt år! Bye bye!" Också är hon puts väck!
Jag springer efter, Alice springer efter. Jag kollar på klockan; "08.50, jag måste åka till jobbet senast 09.35...har iiinte tid med detta....... hundf-n!!" Men det är inte mycket att göra. Leta leta leta, jag säger till Alice att leta efter wilma och hon kör ner nosen i marken och springer iväg, runt runt runt!! jag vet inte om hon letade eller vad hon sysslade med..men jag vill tro det så jag följde efter henne! En bra sak med drivande hundar är att man hör dom. Vi hörde wilma efter 20 min letande. Jag sprang som aldrig förr och jävlar i mig men jag fick ta mig fan tag på henne i farten!!! I snåriga buskar och en pinne som jag snärta till henne på rumpan med sen var det stopp, och blodiga ben fick jag!!

En sak som jag verkligen lärt mig sen vi skaffa hund är att det funkar inte att vara långsint. Men besviken på henne blev jag för hon har vart så otroligt duktig det senaste och jag vill så gärna lita på henne, men icke! Men jag får väl bjuda henne på den då...hon fyller ju som sagt år och jag hann i tid till jobbet :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken fin koja! Är det Björn som är så duktig? Nu kan de va ute i alla väder :)

2010-07-27 @ 15:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0