jag tar tillbaka vad jag skrev.

Det där förra inlägget..jag var förvirrad och tyckte det var konstigt. Det tycker jag iochförsig fortfarande. Men det var bra med den där hemsidan. jag svarade på hans mejl och han svarade och sen svarade jag och sen svara han och sen svarade jag, och summan blev att han skulle se om han kunde fixa en praktikplats till mig på ett hundtrim nånstans nära varberg. Ibland knackar turen på dörren. Hoppas han hittar nån nu bara :)

Nu ska vi åka till B´s föräldrar i stan. Ella ska biltränas och socialtränas. Att åka bil går bättre och bättre för varje gång, och socialträning kanske hon inte direkt är i stooort behov av, men det får ändå inte glömmas bort för då kanske det kan bli ett problem en regnig dag. Så vi åker dit med nybakade jordgubbsmuffins och fikar.

Vet ni att min syster gifter sig om en månad? jag ska vara tärna? jag får ont i magen när jag tänker på detta....är så nervös.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jordgubbsmuffins? Det låter gott :)

Pussa Ella slangbella från oss

2010-07-02 @ 08:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0