Jamies Namnfest.

Jag var ju på namnfest i lördags. Det var super fint och mysigt, god mat och god tårta! Min vän Lotta och hennes sambo hade fixat det så fint, och lilla Jamie var nöjd och glad hela tiden, då är hennes mamma och pappa också nöjda och glada :)
Hon fick en gul klänning som jag tycker var super söt av oss och en mobil med blommor och fjärilar. Enligt rapport från mamma lotta så hänger den över skötbordet och Jamie ler åt den, kul :)


Tog kort med min mobil så det är inte super bra kvalité på kortet, men ni ser ju hur nöjd hon är,
världens sötaste lilla flicka!



Här har ni ett kort på vad Ella gör just nu. Ja, alla har vi väl våra favoritställen! Nångång ska jag lägga upp bilder på hennes lustiga sovställen, hon har lite roliga grejjer för sig när hon sover.



Hon var hos veterinären idag och fick spruta det lilla livet. Jag var inte med för jag skulle gå promenad innan jag började jobbet. Men enligt husse så skötte hon sig bra, jag är lite förvånad. Trodde hon skulle åla sig och bitas och hålla på som hon för det mesta gör. Men hon hade kanske blivit så ställd så hon kände att det var bäst att vara stilla. Veterinären tycker hon såg fin och bra ut och allt var topp iallafall :)
Vet ni vad hon kan nu. Hon kan inkallning, och hon kan sitt. Och hon börjar även få kläm på ligg. Hon är duktiga och hon tycker om godis, så det ser bra ut inför valpkursen :) När wilma var valp så tyckte hon ju inte om godis, så det var lite svårt att belöna henne, men Ella älskar godis :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0