Nöjd.

Jag är så jäkla nöjd just nu. Det är skönt sommarväder. Jag är ledig maaaaassor. Jag håller mig till träningschemat och mår toppen. Jag har roliga saker och se fram emot. Hundarna mår bra. När jag var ute och gick igår kväll så tänkte jag på detta, och tänkte att just nu så saknas det bara en sak, eller egentligen en människa, så hade mitt liv vart fulländat - perfekt! Ni vet nog vad jag saknar om ni tänker efter ;) Men, ett halv års pluggande to go!

Jag funderar på om man kan vara stressad och pressad utan att veta om det???

Jag har fått bytt bort dagar och ska jobba endast 2 dagar fram till den 19. Det känns som om en klump har lossnat från mitt hjärta som jag inte visste fanns där!

Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig. Funderar på vad jag ska göra imon. Har fått gjort massa saker varje dag när jag har vart ledig. B säger att jag kanske ska hinna ta det lugnt nån dag också..men jag blir stressad av att tänka att "imon ska jag inte göra nånting" Hur kul är den liksom? Nä. Imon ska jag ta loss alla skjutfönster i uterummet och skrubba dom riktigt rena och fina från alla döda flugor som har legat där på tok för länge nu!

Natti natti på er alla. Vet ni vad jag ser fram emot allra allra mest just nu föresten? Utställningen i tvååker på lördag. Jag känner det. IÅR är det vår tur. Jag vet jag vet, jag har sagt så i 3 år..men jag tror verkligen Alice är värd sitt första cert iår... I can feel it ;) Och får hon inte det så vet ni vad jag säger, dommarn har synfel. För min Alice är ju de finaste i hela hela världen!



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lördag? Är det inte på fredagen du ska ställa ut? Trodde det var utländska på lördagen..

2010-07-06 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0