Protest!!!

I morse tyckte Ella inte det var OK att vi lämnade henne. B jobbar ju idag så hon fick vara ensam när jag och alice och wilma gick ut på promenad. "ni får det vara nog, detta är inte rättvist!" Sa Ella och rev loss tapet medans vi var borta! När vi kom tillbaka så travade Wilma på in i trädgården som vanligt men så tvärstannar hon plötsligt, lägger huvudet på sne och lyfter på öronen..då hörde jag det också..Ella kämpade med den finaste klagosång! Hon tyckte nog att livet höll på att gå under och kunde inte förstå varför det skulle vara så orättvist. "du har för korta ben är så länge" Sa jag till henne då! "Skit snack" Sa Ella och visade stolt upp vad hon hade gjort med tapeten och började leka med tapetbitarna som låg på golvet. 

Annars så har jag fått mycket gjort idag. Har rensat ut i ett stort skåp i matsalen bland mina skolsaker och ljus och dukar och handdukar och gjort iordning alla hundarna godis och mat och andra massa saker som de har i sitt skåp.. Ja det har vart så mycket grejjer så jag kan inte säga allt, men det har blivit fiiiin fint! Hittade två dukar som jag hade glömt bort att jag hade så de ska jag stryka och lägga fram.

Sen när B kommer så ska jag in till gymmet. Detgår bra på gymmet nu... Men faaan vad jag önskar att de kunde sätta upp en fläkt över crossmaskinerna, jag drunkar nästan i min egen svett där nu när här är så varmt!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, dessa protester! loke tuggande sönder väggar och det ena med det andra.

Ja, önska dig det i present, låter bra! Vet att där skall finnas en ganska känd tatuerare i helsingborg som är bra på porträtt också. Hittade en tatuering som heidi hay har gjort på en hund, vet inte riktigt hur hunden ser ut på riktigt, men jag gillar hur hon har fått till utseendet och fått ögonen så verklighetstrogna, samt nosen som er lite "fuktig" ut. Här är bilden: http://www.gaddad.se/gallery/tattoo/123192/



2010-07-04 @ 12:45:20
URL: http://www.jeennyyss.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0