Saknar.

Igår var sista dagen på fem veckor som jag ska vara barnvakt åt min lilla favoritflicka. Hon ska ha semester nu. Jag kommer sakna henne super mycket under dessa fem veckor. Igår hade vi en sån fin dag. Hon var ute när jag kom till förskolan och skulle hämta henne och när hon ser mig och jag vinkar på henne så skriker hon till av lycka, "Ahhh. Emma!!!!" Skriker hon och springer mot mig. "Hej goding" Säger jag glatt. Då skrattar hon och vänder och springer till en av fröknarna. "Titta Emma!!" Säger hon till sin fröken och pekar på mig. Då blir jag helt varm i hela kroppen. Också berättar fröken att Flickan har pratat om mig hela dagen, "Min Emma komma" Har han gått och talat om för alla :) Då blir jag nästan tårögd. Lilla hjärtat då! Hoppas hon kommer ihåg mig om fem veckor, hon kommer säkert ha förändrats så mycket tills dess.

Jag har försökt ignorera Ella här nu i säkert 30-40 minuter. För att hon ska lägga sig och sova så att vi kan gå ut gå. Men hon har inte lagt sig, hon bara gått omkring och bitit i saker och hållt på. Så plockade jag upp henne i famnen lite nu och prata med henne och tänkte att jag skulle gå ut med henne så att hon blir trött, för hon verkade ju inte alls trött. Så släppte jag ner henne och skulle gå ut, då lägger hon sig och sover med en gång. Va? Jahaja. Det var visst bara lite uppmärksamhet hon behövde :) Så nu ska vi andra ut och gå :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0