Varbergs Brukshundklubb.

Dom har sina bra sidor dom, och dom har även sina dåliga sidor. Bra sidor är att dom har väldigt fina träningsplaner som sköts väldigt bra, dom har tisdagsträningar där man kan få hjälp med sin träning, dom har tävlingsträning där man också får hjälp. Toppen!
Dåliga sidor är att de inte har knappt några kurser alls. Men det beror väl iofs på att det är så många som vill gå kurs, de har i stort sett bara valpkurs och agillity, och där är det proppfullt..för många..vad jag har hört ;)
Men till det roliga som gjorde att jag fick mig ett litet skratt. Jag fick ett mejl om att jag nu har fått plats på lydnadskursen... (?) minns inte ens att jag har ställt mig i kö? Det stod också att tyvärr har många fått stå väldigt länge...ja väääldigt länge. Målet med denna kursen är att väcka intresse för tävling, bygga kontakt och bla bla...haha, ja jag och alice är då inne på att tävla i tvåan så vi har nog kommit förbi det stadiet, men det är ju vart toppen om vi fått plats för typ 2-3 år sen!

Imon ska jag klippa mig OCH färga OCH slinga. Jag slår på stort. Vill man vara fin får man lida pin. Och fin till syrrans bröllop vill jag vara och pinan får plånboken känna på.



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0