Wheels And Wings. Och en Ella.

Det var en kul kväll igår. Idag är inte lika roligt. Låt oss lämna det där!


Men jag vill berätta en annan sak för er. Vet ni vad Ella just gjorde? Nä det är klart ni inte vet!
Wilma ligger ute och solar. Gött gött ligga här och jäsa i solen. Ella ligger bredvid fast i skuggan. Så går jag ut och gosar lite med Wilma, smeker henne lite över magen och under öronen, det tycker hon är gott. Då njuter hon! Då kommer Ella till oss. Åh Gosen, gosar lite med Ella också. Men Ella vill inte alls gosa, utan hon går fram till Wilma, "nämen ser man på, tuttar!" Hon nosar fram en av wilmas tuttisar, slickar och tar tag i en. Wilma lyfter lite på huvudet, tittar på Ella. "ok?" Det kommer ingen mjölk från spenen. Wilma börjar få mjölk nu när hon är skendräktig men hon brukar bara få i de fyra som är längst bak. Ella byter spene, suger eller biter jag vet inte riktigt. Wilma tycker iallafall att nu får det räcka och går därifrån.
Jag hoppas wilma tycker att nu får det räcka för all framtid!!! Jag kommer ihåg att Wilma var skendräktig när vi fick hem Alice, och då ställde sig wilma över Alice med alla sina tuttisar dinglandes och tycker Alice skulle dia lite, Alice var inte alls intresserad som tur var. Men jag hoppas inte Wilma tycker Ella ska dia ju mer mjölk wilma får, hon har inte alls mycket nu, hon brukar få ganska så stora tuttar längst bak. Då kommer vi ha ett himla skå med att hålla dom isär för Ella behöver INTE mjölk, och Wilma behöver INTE dias. Det var iallafall lite lustigt, det är ju länge sen Ella diade, men hon kom ihåg hur gott det var ändå :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0