Afrika.


Jag vill åka till Afrika igen. Jag vet att denna låten handlar om fotboll. Men det får mig att tänka på hur glada alla människor i Afrika är, eller iallafall där som vi var. Det är nått speciellt med Afrika som jag aldrig nånsin har upplevt innan. Människorna..det är dom som gör det tror jag. Tänker på när vi skulle kliva in i bilen med leriga skor, och båda jag och B automatiskt sätter oss och slår skorna mot varandra, ni vet som man gör på vintern här hemma när man inte vill ha in massa snö i bilen. Då lägger vår guide en hand på B´s axel, skakar på huvudet och skrattar lite åt oss och säger "oh no, it´s ok. This is Afrika!"

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0