Agrias veterinär.

Jag mejlade en fråga till Agria angående alice flytningar/löp. Fick svar att en tik som har onormala löp/flytningar SKA undersökas av veterinären, absolut om de även luktar illa. Hon luktar lite illa där bak, men bara om man liksom böjer sig ner för att verkligen känna efter. Nu blir jag orolig. Veterinären skrev att det kan vara ett förstadium till livmoderinflammation och jag bör beställa tid till veterinär snarast, en veterinären som har utrustning att göra ultraljud och röntga livmodern. Jag vet inte vad jag ska göra nu? Alice har 38.6 i temp, är de feber då? Jag litar nämligen inte riktigt på mig själv för jag vet att jag har en tendes att överreagera när det gäller sånt här. B säger att det säkert inte är någon fara. Det är skönt att det är helg nu iallafall. Jag jobbar ju men B är ledig, så han är hemma och har koll på henne, och tro mig, jag kommer ringa han flera gånger för att höra hur Alice mår. Jag tror nog ändå att vi kan vänta tills på måndag va? Hon är ju pigg och glad och äter kanon bra och dricker inte mer än vanligt. Min lilla lilla guldklimp. Inte ska hon väl bli dålig :( 

Kl är inte ens 21 men jag är dödstrött. Tar nog med mig Alice in i sovrummet och lägger mig och sover. Ska jobba två dagar till innan jag ska vara ledig en dag :) Imorgon ska jag och min favoritgrabb åka och bada. Det tycker vi om.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Katrine

Hej!

JAg tycker absolut att du ska bege dig till en veterinär det fortaste du kan. En livmoder kan bli väldigt illa ganska fort.

Min Klara hade livmoderinlamation och hon lycktade inte illa och hade genomskinliga flytning.

Lycka till

Kram Katrine

2010-06-12 @ 16:04:04
URL: http://www.alnoitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0