Befodrad.

Det kan man kalla det om man vill, jag vill kalla det för det :) Idag på jobbet så frågade nämligen personalchefen mig om jag ville pynta lite i en kiosk på funcity. Hon tyckte att det jag hade gjort där jag hade vart var så fint :) Jag har nämligen gjort massa skyltar och lappar och prismärkt och möblerat om och grejjar i souvenirbutiken. jag tycker det är roligt så jag blev jätte glad när hon frågade. Så imorgon så ska jag jobba halva dagen i butiken och halva dagen ska jag pynta :)

På lördag så ska mormor och morfar sin lilla valp. Det ska bli spännande tycker jag. det är så synd att dom inte bor nära här. Men jag ska försöka åka upp och hälsa på dom i sommar :)

Jag har ju glömt att berätta för er om mitt senaste rekord på gymmet. Länge nu så har jag kämpat med att slå mitt gamla rekord på crosstrainingen, men det har envisats med att ligga på 9.8 km varje gång. MEN så i tisdags, då kände jag det. jag var på gång. jag slog det. "sprang" 9.9 km på 20 min. Så nu siktar jag på 1 mil :) Jag var där idag men idag så tränade jag benen i gymmet, och eftersom jag orkar köra benen så jäkla hårt, för hårt kanske, Iallafall så tungt att jag knappt kan gå efteråt, så orkade jag inte så mycket cross idag. körde bara 10 minuter och kände att jag höll på att falla ihop så jag gav upp. Klent..men jag orkade inte. Ska påét imon igen och då jävlar - EN MIL! Tack linnea för det fina programmet, börjar verkligen komma in i det nu och har lärt mig att känna mer och mer vad det är jag tränar :) skit kul!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0