Ella busar i rabatten.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Skrattar så tårarna rinner........ Huuugaliga så busig hon är!! Jag är så glad att NI äger henne och inte jag ;) Puuuhh, ja hon är lite speciell den där damen. Låt hundarna säga till henne för det behöver hon nog och ni kan nog åxå ge henne en åthutning utan att hon tar skada. En riktig liten sötnos är hon allt ändå den lilla busungen.



Kram från oss

Annicka & Markku och syskon

2010-06-23 @ 14:34:17
Postat av: Sofia

tiden går fort när man har roligt :) hur mår den lilla valpen? :)

2010-06-23 @ 17:06:54
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Benny

Vad då busig hon är på jakt ser du väl där finns ju rådjur. Hon vet att dom inte är lovliga nu så hon lukter bara.

2010-06-23 @ 20:34:43
Postat av: Ulrica Olsson

Hej

Gud vad söt hon är lilla Ella. Jag tycker att jag känner igen stilen!!!! Kan hon komma från samma ställe som Sesam? Ni kommer säkert att få lika roligt och många glada skratt som vi har fått av Sesam

Alla på Bernergläntan önskar er lycka till

2010-06-23 @ 22:58:24
URL: http://www.bernerglantan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0