Gekås i Ullared

Idag har ju jag vart på gekås. trodde inte där skulle va så mycket folk idag men så fel jag hade! Jag stör mig så på gekås folk. Den typiska gekås-människan är långsam, visar ingen respekt för andra människor, ber aldrig om ursäkt, har beslut ångest...Alltså - dom ställer sig i vägen eller kör över dig i sin upphetsning att handla billiga saker, dom ser bara den billiga varan och tänker bara på sig själva. JAG är ingen typisk gekås-människa. Jag ber om ursäkt, frågar snällt om jag kan få komma förbi, står inte och velar i vägen för andra (ska jag tvunget vela så gör jag det i ett hörn), ställer inte min vagn mitt i vägen utan i ett hörn där det inte är varor - Alltså ett typiskt offer för gekås-människan att köra över!

jaja. hur som helst. jag fick handlar i stort sätt allt jag skulle. det roligaste var mini-hundmatskål, mini-tuggben, mini-hundgodis och mini-hundleksak. Dom hade inga mini-halsband så det får vi åka och köpa i djuraffären. Annars är vi fit-for-fight :D

Och vet ni vad. Jag såg Morgan. Ni vet morgan på lagret från gekås serien. Han såg precis ut som på tv. Jag blev lite nervös :) Ni vet ju min kändisfilosofi - en kändis är alltid en kändis!

Nu kom B. Ska jag visa allt jag har köpt.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, jag har också sett Morgan ;)

2010-06-16 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0