Insnöad!

jag snöar lätt in på saker. När jag väl har snöat in på något så kan jag inte byta och göra något annat eller äta något annat, tills en dag när jag helt plötsligt tröttnar och snöar jag inte på något annat. Just nu så har jag snöat in på Lena med Satelit (tysklands bidrag), går samma promenad varje morgon, äter scramble ägg till frukost och flingor och mjölk på kvällen. Filen vi köpte till mig för ett tag sen, då jag hade snöat in på att äta fil..den vill jag inte ha nu, hundarna får nog äta upp den. Ja, så är det!

Kl 11.00 idag börjar jag den hårda skolan. Sommarjobbet :) Ska nu jobba jobba jobba innan lilla puppisen kommer hem. Börjar med att fira in sommarlovet med att jobba 11 dagar i sträck, kommer vara som en dö sill den 13/6.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0