Jobbet

Idag så var det en bra dag på jobbet. Jag och min favoritgrabb var och badade. Och idag var han glad :) Ibland så har han dagar då allting blir fel, även om jag gör rätt så är det fel, och då blir han arg..sånna dagar är det svåra. Men idag så var allting rätt :) Han skrattade i stort sätt hela tiden när vi badade. Och då menar jag verkligen skratta, som ni vet man normalt gör kanske nån minut eller så om nån säger ett skämt, så höll han på hela tiden :) Det gör mig så glad i hela kroppen så jag skrattar också.

Men nu är jag trött. Och jag har träningsverk i benen. För den roligaste leken i badet var tydligen att han satt som en kung uppe på en stor vattenleksak och jag skulle simma fram och tillbaka med den i bassängen...ja bra träning var det för mig iallafall :)

21.24, fredagkväll. B kollar på fotboll...nä. jag går och lägger mig.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jaaa :) jag älskar de, brukar stå hemma i vardagsrummet ;) hehe eller inte men bra är den. När va du där? :)

2010-06-19 @ 08:50:23
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0