Just det ja :D

Jag glömde ju skriva den stora nyheten igår ;) jag klarade att göra cross 1 mil på 20 minuter :) Åh vad glad jag var när siffrorna ändrades till 10.0, yees. och det gjorde dom när tiden var 19.58 kan jag ju säga. Jag kör ju alltid samma program, och försöker ligga på en hastighet över 30km/h hela tiden, och som mest så låg jag på 34.9 km/h igår. jag hade flyyyt ;) Idag så har jag vart ute och sprungit istället för att åka in till gymmet. Känner att jag måste försöka spara lite bensin iallafall, och springa är ju bra det också.

Ikväll så är det ju personalfest på Funcity. jag ser fram emot detta super mycket :) kl 18.30 börjar vi.

Och vet ni vad en annan rolig sak. Wilma är bokad på lydnadskurs, där börjar jag och hon den 5/8. Det är varannan vecka och två timmar per tillfälle, så det verkar bra tycker jag, så att man hinner träna massa imellan.
Och Lilla Ella är bokad på valpkurs, där börjar antingen hon och B eller hon och jag den 18/8. Jag vet inte om B vill gå eller hur han har tänkt sig, jag går jätte gärna med henne men samtidigt så tycker jag det vore kul om B gick så han får lära sig lite om lydnad o sådär :) Om han vill gå så kommer iallafall jag sitta som åskådare :)

Alice flytningar är borta nu. Skönt. Däremot så har hon fått dålig aptit :O Jag blir inte klok på henne. Men kanske är hon inte så sugen som hon har vart innan pga att det börjar bli lite varmt? Eller så försöker hon bara trilskas med mig så att hon ska få nått godare? Jag har iallafall bestämt mig för att inte dalta med henne utan jag tar bara bort skålen om hon inte äter upp. Hon har lagt på sig ganska bra nu så det är ingen fara för den sakens skull iallafall :)

Idag så har jag badat och klippt en hund. En Cocker Spaniel. Han var så söt och snäll :) Stod så fint och stilla förutom när jag skulle klippa framtassarna, det gillade han inte alls. men det gick bra till slut, fick göra lite i taget bara :) Det var min kompis farmor och farfars hund och det var hon som var här med han så jag har inte träffat ägarna, men enligt uppgifter så var dom nöjda och vill komma tillbaka hit nästa gång. Det gör mig glad det :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv: Ja jag får nog allt göra det. Funderar på att ta bussen dit imorgon och göra det. :)

2010-06-17 @ 16:37:31
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0