Måndag.

Nu går det bra att lämna Ella på morgonen för att gå en promenad med Alice och Wilma. I morse så sov hon när vi gick och hon sov fortfarande när vi kom tillbaka :) Så hon hade nog inte märkt att vi vart borta ens.

Wilma börjar bli riktigt duktiga på ingångarna nu, hon försöker och försöker och vill så gärna att det ska bli rätt, hon är så ivrig. Så det är mitt och bara mitt fel om hon gör fel, för jag har nog ibland belönat sättande som jag inte egentligen tycker är helt korrekt. Men idag så satte hon sig så jävla klockrent så jag vet ju att hon kan, så nu belönat jag endast de klockrena sättandena :)

Alice äter så dåligt nu. Usch jag hatar löpperioder och skendräktighetperioder. Jag kokakde typ 20 L makaroner till henne igår, men inte ens det var bra nog åt damen. Hon petar och petar i maten. I morse fick hon 2 dl torrfoder och massa massa pasta, men hon petade iallafall. Så jag funderar på att bara ge henne pasta ikväll. Så att hon iallafall äter nått!

Nä. Nu ska jag ta med mig Wilma ner i källaren och trimma henne. Husse hade bokat tid :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka fina hundar du har!

2010-06-28 @ 10:43:00
URL: http://lobelia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0