Mika

Igår hämtade mormor och morfar sin lilla flicka - Mika. Ett väldigt fint namn. Jag vet inte säkert, men jag tror att dom valde namnet som en liten hyllning till deras son Mikael som dog förra året. Jag ser det iallafall så. Mikael var en fantastiskt djurvän, det är nog därifrån jag har ärvt min kärlek till djur :) Han ser nog mormor och morfar nu och skrattar och ler åt deras jobb med valpen :)
Valpen hade vart jätte duktig i natt sa mormor. Den hade somnat vid 22 och sen inte vaknat innan vid 05. Herregud vad skönt tänkte jag. Alice gick ju upp vad 3:e timme på natten. Och den äter som den ska och den är glad och sprallig. Det var härligt att höra hur glad mormor var åt valpen. Hon berättade glatt om hur den lekte och sen bums somnade helt plötsligt, hur den vräker i sig maten, hur social den är..osv..osv. :) Det var skönt att höra henna så glad.



Hon ser lite elak ut på bilden :) men hon var tydligen den tuffaste i kullen också :)
Jag hoppas jag kan få möjlighet att åka upp och hälsa på dom nu snart medans hon är liten.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0