Puh!

Nu har jag trimmat wilma i lite mer än två timmar, med två pauser! Har bara huvudet kvar nu. Men nu tar vi paus igen, en lång paus :) Jag ska äta lunch och hon behöver ut och kissa och svalka sig i skuggan lite, det är trots allt rätt varmt i vår svala källare märkte vi.
Men vi är duktiga båda två. Wilma är super duktig som vanligt och jag känner att det går lättare och lättare att trimma för varje gång, är inte alls så jobbigt längre. Kommer ihåg de första gångerna som jag trimmade wilma, då fick jag dela upp det på ungefär en vecka för jag fick sån träningsverk i fingrarna och orkade inte göra hela henne på en dag, var tvungen att vila fingrarna i mellan :) Men nu går det rätt lätt faktiskt :)
Ska lägga ut bilder på Wilmas förvandling när jag är klar sen :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0