Semester igen.

I helgen så har jag ju haft lite paus från min semester, har ju jobbar nu fre, lör och sön. Men nu är jag ledig igen. Ska inte jobba på fun city innan den 11/7, och den försöker jag byta bort och lyckas jag med det så är jag ledig tills den 17/7 :) Ja, jag ska ju då iväg några timmar på mina två andra jobb men det är inte alls hela dagar och kanske typ 4 ggr sammanlagt tills den 17/7 så det räknas ju knappt :) Och sen så tycker jag ju de två jobben är så rolig så det ser jag knappt som jobb ;) Så nu ska jag och hundarna bara njuta av denna underbara sommar som har kommit. Jag försöker fortfarande lösa detta med att simma med Wilma. Kommern ihåg att jag skrev om det för typ...jätte länge sen? Jag funderar iallafall på det, det är lite för varmt för henne att vara ute och springa brevid cykeln nu så jag vill att hon ska simma..men jag vet inte vad hon ska simma i? Vi kan ju åka ut till havet och simma men då måste jag ju vänta tills B har kommit hem från jobbet för jag kan ju inte ta med alla hundarna och träna wilma samtidigt...så jag tänkte att jag kanske kunde lösa nått här hemma..får se om jag lyckas med det. Eller så ska jag försöka fjäska med min kära pappa om hon kan få simma i hans pool...för se om han tycker det är bra idé :)

En jobbarkompis till B var här i kväll och hälsade på Ella. Han hade med sig sin Petit Basset så Ella fick träffa en till i sin egen ras :) Hon tyckte han var super spännande, han struntade dock fullständigt i Ella och skulle bara lukta omkring på alla spännande tiklukter i trädgården :) "oj hon är tuff" Sa hanens matte, "jo tack.." sa vi ;) Ella har röjt i flera timmar...denna gången har det verkligen vart i FLERA timmar. Hon vaknade efter några timmars vila kl 16, och har hållt låda tills för unge för 20 minuter sen...nu sover hon nog hela natten :)

Nä jag är så trött så jag kör på Ellas idé och går och lägger mig. Imorgon är en ny dag och jag undrar vad vi ska hitta på då..
Kanske är Volvon klar som jag skulle få låna som jag kanske ska köpa...vi kan ju hoppas på det.

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0