Trötter.

Jag är så trött nu. Egentligen så borde jag inte vara trött. Eller? För visst har jag jobbar många dagar i rad men inte alls hela dagar varje dag ju? Men jag tror jag är trött för jag vill inte åka hemifrån. Jag vill vara hemma med sambon och djuren. Men nu ska jag snart åka iväg igen. Men vet ni vad. Snart hämtar vi våran lilla flicka, som vi föresten bestämt namn på men B verkar vara osäker så jag skriver inget, men jag vet att vi har bestämt ;) Och när hon har kommit hem hit då ska jag vara ledig :) Jag ska vara ledig suuper i fyra veckor, tills B börjar sin semester. Då ser jag min chans att tjäna pengar igen så då har jag bokat upp massa jobb igen. Men jag längtar så tills vi ska hämta lilla sötnosen. Det är bara 8 dagar kvar nu vet ni :) 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Bloggar24

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi också att små som stora bloggare ska få synas. Kolla in! / bloggar24

2010-06-12 @ 10:48:38
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0