Vår duktiga tjej!

Ella la sig aldrig och sov. Så jag gick iväg med Alice och Wilma ändå. När jag stängde dörren om henne så hörde jag att hon gnällde och tyckte såå synd om sig själv. Men när vi kom hem nu typ 30-40 minuter senare så låg och och vilade sig på mattan under bordet. Det är vår duktiga flicka det :) Blev så glad och det kändes så bra för mitt samvete så jag ville bara krama och pussa henne. MEN ICKE. Gjorde ingen stor grej av det så det gjorde inte Ella heller. Nu ska vi äta frukost, vi andra som har väntat på det :)

Vet ni vad som är super tråkigt. Jag ville ställa ut Ella på Västkustvalpen, tänkt vilken fin titel. Västkustens finaste valp 2010. Men Ella är några ynka dagar för liten :( Och inte fick vi dispans heller. Jaaa, jag mejlade och frågade om vi kunde få dispans ;) men icke då! Hon hade vunnit. Det vet jag. Tur för alla andra valpar som nu får chansen!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0