Vilken bra idé...

B tycket att jag skulle ge Ella frukost kl 06 nu istället, för hon äter inte på lunchen och det blir så dåligt i matrytmen, jag håller med så kl 06 går jag upp och ger henne mat. Sen tänker jag att vi lägger oss och nana igen...det tyckte inte Ella. Hon fick så mycket energi av frukosten så hon höll låda till 08.30. Innan det så försökte jag förgäves ligga i sängen och låtsas sova så att hon skulle lägga sig också...Alice och Wilma låg och sov men Ella busade. ja...08.30 gick jag då upp och släppte ut henne, hon kissade. Sen gick jag in..då la hon sig och sov med en gång..! Ja det var ju bra för då kunde vi gå ut och gå :) Så sov hon medans vi var ute och gick men så fort vi kom hem så var det full fart igen..Men nu ligger hon igen. Nu är hon nog trött för hon har ju hållt igång sen ungefär 05.60 när b gick upp i morse, förutom 30 minuter vila då när vi var ute och gick.

Om en stund så kommer iallafall Lotta och Tellus och Lilla söta fina underbar Jamie. Åh vad jag längtar. Ska nog ta och börja städa övervångingen medans jag väntar på dom :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0