Ett steg framåt - två tillbaka.

Syster har fått läggas in igen. Hon blev sämre idag så nu ligger hon på det gråa trista sjukhuset igen som gör folk ännu sjukare genom att vara så fruktansvärt trist! Jag tror dom måste operera henne snart, jag tycker inte dom kan vänta längre. Jag skulle vilja ringa upp en av hennes läkare och säga dittan och dattan om vad jag minnsan har läst på internet, jaha då, och därför inte kan förstå varför dom väntar så här länge med operation....
Men sen så kommer jag på att dom är läkare, inte jag, inte internet. Så dom borde veta bäst...får hoppas dom fattar rätt beslut!
Usch. jag får så ont i magen. Skulle vilja åka in och hälsa på, men jag vet inte vad jag ska säga till henne. Vet att hon är väldigt nere och ledsen nu över att behövas läggas in igen, och vad kan jag säga eller göra för att göra det bättre? inte mycket...men jag vet ju också att om det hade vart jag som låg där så hade jag nog mått lite bättre av att folk jag tycker om bara kom på besök och satt jämte sängen en stund!! Ja..hur jobbigt det än är för mig så spelar det ju inge roll just nu..får åka och hälsa på henne och prata lite med henne..om hon ens kan prata hon brukar bli så förvirrad av tabletter...Åh lilla gumman!

  
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0