min onsdag :)

Vart hos lotti nu. Alice fick inte följa med för hon kräktes i morse, inte bara vanligt gult slem som hon brukar göra utan mat, och sen hade hon kräkts på dan när vi var borta. Så jag tänkte att hon kan få stanna hemma och vila upp sig. Får hoppas att hon inte kräks mera, hon är ju pigg o så så att det var nog bara en engångsgrej, som dock hände två gånger men ändå.
Så jag och wilma åkte iallafall in till Tellus och lotta. jag köpte med frallor och lotta hade bakat goda kakor. Wilma var lite nervös över lottas katt kakan, dom var ungefär lika rädda för varandra båda två, knas! Lottis har ju en liten bäbis som växer i henne mage..tänk att den ligger där och växer innuti henne medans vi sitter där. Det är ju jätte spännande. Så spännande att få träffa knodden sen när den kommer ut, jag tycker det är jätte roligt :) bra att jag får veta massa saker om graviditet och förlossning o så innan jag förhoppningsvis ska få vara med om det en vacker dag :) 

Jag håller på och testar en rolig grej nu på gymmet. Dom säljer en dryck där som heter Celsius. man dricker den innan träning och sen så ska den göra att man förbränner typ 100 kalorier mer, och orkar mer och även förbränner 3 h efter träning. Ska testa det nu tänkte jag och se om jag märker nån skillnad. Det får mig iallafall att bli lite extra sugen på att träna, för att om det hjälper så får man ju ut mer av träningen o så. Får testa och se, den smaken jag har testat är super god iallafall :) kan jag berätta för er sen hur det gått :)

Jag har ju VFU nu. och det är bra. det gör att jag får bra rutin på dagarna, går upp tid. går en halvtimme med hundarna, duschar och åker pigg och fräsch till förskolan :) det är alltid så när jag har vfu, så tänker jag att jag ska hålla det även efter, gå upp tidigt oså...men det tar alltiv typ 1 dag sen så ligger jag och snarkar som en gris när jag inte behöver gå upp :) Det är roligt med vfu nu. Träffade rektorn idag, jag sa att jag ringer henne till hösten innan jag är färdigutbildad, jag var välkommen sa hon..perfekt :)
Det är kul att träffa alla barnen på denna förskolan som var 1-3 år när jag jobbade där för 3 år sen. alla är ju inte kvar men många av dom här små som tultade runt och knappt kunde prata är kvar. Så stora dom har blitt. några kommer ihåg men och några inte, fast även dom som säger att dom inte kommer ihåg ler ändå lite och tittar på mig så att jag får en känsla av att dom känner igen mig men kommer inte riktigt ihåg ifrån vart :)
 
Nu ska jag lägga mig och nana. Imon ska vi ha nån områdesdagtjohejsan, alltid lika jävla tråkigt och helt totalt onödigt...men obligatorisk så det är la bara att pallra sitt arsle dit. Efter det ska jag iallafall till vfu:n igen =)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0