Mittelspitz!

Äntligen har min mormor och morfar hittat hund. Dom var ju och tittade på dom här valparna som jag tipsade dom om, men det var bara hanar kvar och dom tyckte dom blir för stora så det blev inget med det. Men uppfödaren var så snäll och tipsde dom om en annan ras, mittelspitz. En ras som ser nästan likadan ut fast mindre :) och är liknande i sinnet och så också. Dom ska åka och titta på dessa valparna i morgon, var några på en kennel där borta nära dom nånstans som hade valpar som var 3-4 veckor gammla. Också var dom i borås igår och kollade på finsk lapphunds valpar som var 9 veckor, då där kunde dom fått med sig en valp med en gång om dom hade velat. Men dom ska först kolla på mittelspitzen imorgon och den ska dom bestämma sig :) Tror detta kan bli riktigt bra :) Är så glad för deras skull om dom nu äntligen skulle få lite sällskap i sin vardag och något att lägga sina tankar och sin energi på.


På torsdag ska jag på tupperware party. Eller party och party. blev bjuden till en på et på kvällen men jag kan inte då så jag ska få komma på lite vipp på förmiddagen istället :) ska bli roligt. dom verkar ha så bra grejjer och detta var rea också. me like. Vill du med så är det bara att säga till så kan du åka med, man fick ta med kompisar :)

Nähe. ska nog gå ut och träna lite med Alice kanske. ja..varför inte :)
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0