Nu jävlar!

ja. nu är fan allvar! Den senaste månaden har jag kommit igång jävligt bra med träning måste jag säg. Är på gymmet minst 3 dagar i veckan, och det är ganska mycket för att vara mig :) Och nu tycker jag är det roligt. Förut så kunde jag komma på så dumma ursäkter till att inte gå dit, men nu flyttar jag på annat för att kunna gå till gymmet istället :) Jag trodde faktiskt inte jag kunde tycka att gym är roligt, men det tycker jag nu. Det är en jävligt go känsla när man får lägga på lite extra vikt på maskinerna för att man känner att det är liiite för lätt, eller när jag kör crosstraining och utmanar mig själv varje gång att orka köra lite snabbare. Och på spinningen i tisdags så var jag så svettig så man kunde vridigt ut min tröja, brukar inte riktigt vara så. Och det ska jag säga er ;) att Celsius...det funkar nog faktiskt! Fast jag har märkt att det är bättre att dricka det ca 20 minuter innan träning och inte precis innan, den hinner nog inte riktigt landa i kroppen då. Så jag ska fortsätta köra på detta, jag tror faktiskt på att det var celsiusdrycken som hjälpte mig att orka mycket mer i tisdags på spinningen en vad jag har gjort tidigare.
Ska börja skriva matdagbok också, så ska min vän som jag tränar hundarna tillsammans med kolla på den sen och se vad som behövs ändrats. Hon är så jävla snäll. Hon är ju riktigt vältränad så hon vet ju mycket mer om träning och kost än vad jag vet, så snällt av henne att hjälpa mig tycker jag :) Tusen tack! :) Började skriva idag..Ska bli intressant för mig själv också att se vad man egentligen stoppar i sig på en dag eller en vecka..Kanske kan lägga upp det som Anna Skipper brukar göra i Du är vad du äter och äcklas av det sen. usch! Tänker alltid när jag kollar på det att dom människorna äter jävligt mycket på en vecka..haha, man är säkert inte bättre själv här :)  

Nu ska jag iväg och handla och sen ska jag till sjukan. Min lilla stora syster har hamnat där, vill inte berätta för mycket men hon har problem med ryggen. Så jag ska dit och ta hand om henne lite och lyssna på vad läkarna har att säga för jag tror inte hon hänger med så mycket i deras snack själv just nu!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad tråkigt med din syster. Hoppas att hon mår bättre snart.



Vad kul att du kommit igång också, jag har med kommit in i en sånt flow som du beskriver. Det är skitkul verkligen! Jag blir riktigt grinig om jag måste hoppa över en träning nu. Haha.



Vad är det där Celsius för något? Någon powerboost-drink tro?

2010-03-18 @ 11:40:54
URL: http://daggdroppe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0