RIP David!

Nu så har antagligen David Birgersson hittats som har varit försvunnen i Varberg sedan februari. Någon har hittat en död man i Varbergs hamn idag vid 15 tiden ungefär. I videoklippet som ligger uppe på hn.se så kan man se vart någonstans i hamnen det var. De har alltså hittat honom i närheten av där det har varit människor varje dag och arbetat, där jag och många fler har gått i skolan, där många många har gått organiserad skallgång...Och jag menar inte att det är konstigt eller dåligt på något sätt att ingen har hittat honom tidigare, men jag tänker tanken att han kanske har legat där hela tiden..hans kropp har legat där så nära och kunde hittats mycket tidigare och tagits om hand och familjen kunde sluppit denna svåra tid som dom har haft när dom inte har vetat...

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Vila I Frida David.
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0