snart är veckan slut.

Puh! Nu har jag snart gjort 10 dagars praktik...sen nästa vecka återgår mitt liv till det lite lugnare vanliga igen :) nästa vecka är det bara skola på tisdagen, och veckan efter det bara på torsdagen..ibland trivs jag bra som student :) Hundarna uppskattar det nog också :)

Nästa vecka ska huset bli städat och kläderna bli tvättade och hundarna bli tränade. Vi ska dessutom ta en tripp till Svenljunga så att Alice får sig ett bad. Det går inte att ta i henne nu utan att behöva tvätta händerna efteråt, hon är så fet i sin päls. Och det är lite tråkigt ju att inte kunna ta i henne, hon är ju så gosig och vill vara nära mest hela tiden :) Jag orkar inte bada henne här hemma nu heller, på sommaren går det bra när jag kan stå och föna henne i uterummet o så, men hon skulle nog frysa till en stor isklump innan jag han föna henne med min hårtork nu i vinter!

Mormor och morfar har kanske köpt hund också föresten. Från essmanias kennel. Jag vet inte vad som bestämdes, mormor och morfar tyckte nämligen att hanarna var så stora, och det var bara hanar kvar bland valparna som inte var tingade. Får ringa dom snart och fråga om dom har bestämt sig :)

Nu behöver hundarna tydligen en promenad. och sen så ska jag iväg och vara barnvakt. Usch. Fryser ända innefrån så jag känner varken för att gå ut med hundarna eller åka och vara barnvakt. så är det ibland!
Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0