Andra kullen!

Nu är andra kullen födda på Kennel Around. Även dessa är såklart super söta, döpta efter finska namn..passar ju bra ;) Men jag måste erkänna att mitt hjärta fortfarande klappar lite extra för en mörk och kurvig skönhet :)

Idag så har det ju förövrigt varit toppen väder. Vinden fortfarande väldigt kall men solen gör sitt bästa för att värma, och när det inte blåser så lyckas solen väldigt bra :)

Jag har vart och solat solarium idag också. Känner att jag måste bli brun till syrrans bröllop om jag ska se bra ut i min champanjfärgade tärnklänning.
Det är dyrt att sola på solarium och jag yrar alltid runt där som en dåre. Har solat här för många år sedan och det var samma nu. Här är det självbetjäning som gäller. Man stoppar in så mycket pengar man vill sola för också går man in och låser dörren och solar. Det var bara det att min solarium startade inte, jag tryckte på start men inget hände..Så där ligger jag nästan helt näck och undrar vad jag ska göra då. Så jag tar på mig tröjan och öppnar försiktigt dörren för att se hur apparaten utanför som jag la i pengar i ser ut. Då ser jag att det står på en liiiiten liiiiten display "00.02 tid kvar" .. va? och DÅ sätter solariumet igång som värsta diskot! ojojoj, av med tröjan och slänga sig in och lägga sig.
aaah. Gött!! Varm!! Skönt!! Nu ska jag bli brun!

"låste jag dörren?"
Faan. Försöker vända mig om för att se om jag kan se på dörren om den är låst? Men jag ser inte. Så jag får kliva upp och gå och kolla, och dörren var inte låst. Så det var ju tur att jag kom på det. hade ju vart bra pinsamt om nån hade kommit in ju! SEN solade jag i resten av dom 10 minuterna och somnade nästan :)

 

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0