Badat Alice!

Idag har jag badat Alice. Jag förstår inte hur mycket hon ska fälla, nu börjar jag faktiskt tycka att det verkar konstigt. Hon började fälla innan vi åkte till Uganda i januari. Och fortfarade så lossnar det stora tussar. När jag badade henne så lossnade det hur mycket som helst och lika mycket när jag fönade henne. Jag börjar serisöt bli lite orolig nu att hon ska bli en sådan där hund som aldrig får tillbaka sin päls, det finns ju sånna tikar. Som får nåt fel också fäller dom alltid. Eftersom hon inte hade ägglossning sist så kanse det hände nått så hennes rytm är helt ur balans? Hoppas inte det!

Hon är iallafall helt utslagen nu, wilma verkar tycka att det såg så jobbigt ut att bli badad för hon är också helt utslagen. Det är härligt att höra dom ligga och snarka och gnälla och rycka när dom drömmer :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Anette

mkt fin blogg

2010-05-06 @ 05:43:34
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0