Full Fart!

Det är mycket som händer nu. Jag försöker boka in jobb, byta bort jobb. Pusslar ihop dittan och dattan. Är rädd för att bli dubbelbokad eller inte ha tid med allt. Varje helg, förutom 4 då det är hundutställningar eller bröllop, är uppbokade med jobb jobb jobb fram till skolan början! Just nu så är det gött. Känns som att jag har kunnat lösa alltihopa med dagar som jag inte kan/vill jobba och dagar som jag kan/vill jobba :)

Idag så var jag på Fun city igen. Satt i entren 10-13. Rätt go tid med tanke på att det inte kom några kunder alls knappt, typ 4 st familjer orkade trotsa vädret och gå och titta på mora träsk som var där idag :) Men jag hade annat att göra ändå. Städade hela min lilla hytt och sorterade upp funcitys papper från typ 2007 och massa annat grejjs och moppade golvet och hade mig. Chefen tycker det blev fint :) Och det blev det. Var mycket roligare att sitta där och jobba när det luktade fräscht och var iordning. Hoppas jag får sitta i den andra hytten nästa gång så jag kan städa den också. Det är mycket roligare att jobba när det är fint omkring ju!!!

Alicen sprallisen har börjat löpa igen. Wilma kommer nog börja vilken dag som helst. Får se vad som händer med Alice på detta löp. Är inte bestämt ännu!

Imon ska jag jobba hos mina favoritgrabb. Vi ska åka och bada och äta på mcdonalds. Det har blivit tradition för oss :) Eftersom autistiska personer lätt blir inrutade så vill han numera göra det varje gång jag kommer på en helg. Så då gör vi det, vi tycker det är lika roligt och mysigt båda två tror jag :) 


Jag tycker det är riktigt kul att jobba nu. Jag har tre jobb som jag verkligen älskar att åka till. Så skönt!


I eftermiddags så kom ju plötsligt sommaren med dunder och brak! Jag och B däckade båda runt 3 tiden och sen när vi skulle gå ut och gå vid halv 5 så var det 18 grader och kanon skönt ute :) Lite kvavt så man kunde tro att det skulle börja åska. Men det har det inte gjort. Tussan tycker om värmen, nu går hon ut frivilligt igen, kanske hon kan springa av sig lite fett som hon lagt på sig i vinter! :)
Hoppas nu sommaren stannar länge. Hörde att den skulle vara så här i några veckor nu iallafall. Jag ska njuta av varje sekund :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0