Germany!

Jag fullkomligt ÄLSKAR Tyskland bidrag i Eurovision. JA, rätt låt vann. I år igen.
Fan vad bra Europa har börjat bli på att rösta rätt :) Röstningarna var riktigt dåligt lagda i torsdag tycker jag, men idag så satt dom som en smäck :) Jag älskar Eurovision och Melodifestivalen. B hatar det, B´s familj hatar det. Dom lyssnar inte ens på låtarna utan bara garvar åt alla och säger att dom inte kan sjunga och att det är super dåligt. Men jag vet, jag veeeet att om dom hade hört t.ex. tyskland bidrag, eller frankrikes i ett annat sammanhang så hade dom gillat dom! Det stör mig, Ja!
Tyskland bidrag är super bra. Det ligger i klass med många andra radioplågor, denna kommer spelar på radion Mycket framöver. Inte bara för att det är en Eurovisionlåt, utan också för att det är en Bra låt. Och jag kan svära på att om några veckor så kommer B höra den och säga; "denna är bra, vem är det?"



Jäklar vad bra den är. Jag blir så glad av att lyssna på den :) Jag hörde den första gången i Torsdags på ett liten snabbklipp i delfinalen om vilka länder som var i final redan. Då tänkte jag att; "där har vi vinnaren" ojojoj :)

Nu borde jag lägga mig. Men jag är lite uppe i varv :)

Jag kan ju berätta lite om hundarna på kul då. Wilma är i parningsform nu. Kommer det en hane hit nu så skulle han hänga på två röda om han vill. Hon håller på med Alice och ska para sig hela tiden. Alice har innan inte velat men nu börjar hon dras med lite och de parar sig med varandra om vart annat. Jag fasar för vilket parande det kommer bli när Wilma får en i sin egen storlek att jucka mot, Alice är ju lite för stor så hon ger ju upp i mellanåt. Med en basset till så kommer hon nog hålla på dygnet runt ;) När vi gick promenad i morse så satte sig wilma på marken utanför "pudelhuset". Ni vet han som har hanen som inte tycker vi ska gå där när dom löper.
Wilma tvärstannade och satte sig bestämt med blicken mot huset och började gnälla "kom ut krullpudel, jag är redo nu!" sa hon nog.

Nä. Nu ska jag väl lägga mig så kanske. imon ska jag klippa en hund. det rullar på rätt bra nu :) Give me more!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0