Jag är lite arg...

Min kusin sökte in till Idol för några dagar sedan. Först så fick dom tydligen sjunga för en jury, som då inte var den riktiga juryn..och dom skickade då antingen vidare dom till den riktiga eller inte. Ellen gick inte vidare. Det tycker jag är konstigt. För hon kan sjunga. Förstår inte varför dom skickar vidare vissa idioter som knappt kan sjunga en text, och inte heller låter det bra när dom försöker. Varför låter dom inte personer som Ellen gå vidare som verkligen vill och kan? Jag blir lite arg på dom!



Ellen är tjejen som börjar sjunga, andra från höger. Här sjunge dom på torget i Varberg. Hon bor egentligen i stockholm men var nere på en liten visit i sommras :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0