Kristihimmelfärd!

dagen började som vanligt med promenad. Sen var det dags för mig att bege mig till Funcity på min första arbetsdag på sommarjobbet :) 10-12, bra början :) Det gick bra. Dom gick igenom hur entrékassan funkar och alla priser o så. Jag tror jag fattade allting så det ska nog gå fin fint det dära :)

Sen så åkte jag hem också åkte vi och handlade. På kvantum numera. Svin dyrt men Hajen är ju värsta bombnedslaget så jag blir så irriterad av att gå där bland folk som tränger och inte visar respekt så vi lyxar till det och handlar på kvantum:)

Sen var det dags att åka till Lotta och Jamie och Tellus. Dom är så söta alla tre, men Jamie slår nog rekord i söthet! :) hon är ju så otroligt puttinuttig och fin. Alice och Wilma var ju med och träffade henne för första gången. Eller dom hörde och kände doften av henne när hon låg i vagnen vill säga. Alice var rätt så nyfiken och undrade vad det kunde vara som låg där uppe. Jag lyfte upp wilma så hon fick se men då blev wilma nojjig och ville ner :)

Sen så kom B´s föräldrar hit nu ikväll också har vi grillat fisk. Gott! Min sambo är den bästa kocken :)

Och nu ska jag sova för imon ska jag jobba igen. ååh det är så jäkla skönt! Sitter och tittar igenom mitt schema och ser bara "pengar pengar pengar" :) Imon ska jag jobba hela dagen i souvenirbutik. Får väl se hur det ska gå :) Hoppas på lite folk så det inte blir värsta ruschen för då kommer jag nog bli stressad nu när jag inte kan nånting i början. Så ska ni till funcity imon så handla helst inte i souvenirbutiken vid badet ;)

 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0