Laddad!

Imorgon är det skola 9-15.30, sen så åker vi upp till Gööööööteborg nästan med en gång för att springa springa springa, och lite gå gå gå också :) Det kommer bli roligt. Vi får ju fika korg och allt. Hoppas på strålande sol, inge kul alls om det regnar ju! Så jag måste packa ner alla träningskläder och grejjer som jag ska ha med mig, och nummerlapp och allt. Blir nog så att vi byter om i skolan och drar iväg med en gång :) Jag är laddad. Det är väldigt tråkigt dock att min vän som jag skulle springa med inte kan följa med :( riktigt tråkigt. Men vi får ta och springa nått annat lopp tillsammans någon annangång.


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0