Ledig!

Idag är jag ledig. Det är skönt. Har varit ute och gått promenad och nu har jag ätit frukost. Helst så vill jag just nu ta med mig datorn till sängen och lägga mig jämte wilma under täcket och bara gosa och mysa, men det funkar ju inte så. Nej. Jag måste få saker gjorda. Jag ska åka och sola solarium! ;)

Tänkte ta med mig hundarna in till stan och gå en runda på nått spännande ställe. Sen sola och sen ska jag kolla på skor också. Vi har ju köpt tärnklänningar för ett tag sen, måste fixa skor till dom :) Också kollade jag upp vad håruppsättning kostar nyss. Måste ju boka det också. Det börjar närma sig för min systers stora dag :)

Igår köpte jag jeans. Jag har inte gått och provat jeans på hur många år som helst. Jag har inte tyckt om jeans, tycker det känns instänkt och trånkt och tajt, får klastrofobi!
Men igår så laddade jag och gick till JC. Kollade först på priserna och insåg att nej, jag ska inga jeans ha. Men sen så helt plötsligt utan förvarning så springer jag på ett par som ligger gömda bakom massa andra kläder och hyllor, för 599 :- och eftersom jag hade presentkort på 500 så var ju det perfekt :) Jag provade och dom satt så bra. Det var skönt. det var en härlig känsla att kunna komma i ett par nya jeans igen =)

Nothing taste as good as looking good!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0