Lyckat! :)

Jag känner att jag gjorde väldigt bra ifrån mig på anställningsintervjun faktiskt :)
Som jag har förstått det så kommer jag att bli anställd, det är bara frågan om vart jag ska jobba. Helst så vill jag jobba med Ponnyridningen, och det kommer jag nog att få om det inte kommer någon som söker som har någon slags djurutbildning för då går dom före. Får jag inte det så kommer jag nog få vara på campingen eller i nån kassa eller liknande. Och skulle det motförmodan inte bli där heller så kommer jag få vara utanför Ge-kås (ja, i ullared :) på ett barnpassningscenter, eller vad man ska kalla det. Funcity har köpt upp det stället där. Där, mestadels, pappor sätter sig och dricker kaffe medans barnen leker och mammaorna handlar. Där vill jag helst inte vara pga det är så långt att köra..men man får ta vad man får :)

Lite pinsamt var det när hon frågade om tre saker som jag är bra på. Då kläcker jag ur mig tre saker ganska snabbt; får saker gjorda, sammarbeta, social bland människor jag inte känner (i detta läge så besökare i parken). Sen när hon frågar om tre saker jag inte är så bra på så kommer jag inte på nånting? ööh....ööh.....eeh?? Men då kom jag på att jag är inte någon bra ledare, gör hellre saker själv än säger åt någon annan. Sen kom jag också på att jag inte är så bra på matte..  Då ville hon göra ett litet test, då blev jag riktigt nervös. vaddå NU? Ja. vad är 13+11? 24! -5? 19! jag klarade testet :) Hon sa att hon bara ville kolla för det hade vart folk där som inte ens kunde räkna ut det om dom ställde upp det på papper, och Så dålig är jag ju inte :) Sen kom jag också på att jag är konflikträdd också.

Det verkade inte heller vara nått problem att få de tiderna som jag vill ha. Riktigt skönt :)

På söndag ska jag iallafall dit på utbildning och då ska jag ta med vilka tider jag absolut inte kan jobba så man kan höra med de andra som ska jobba där om de kan då. :) så nu ska jag kolla upp när det är hundutställningar i somma för då kan inte jag jobba :)

Jag är glad! :)


Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0