Saknaden är stor!

Nu har hon flyttat. Min vän. Linnea och hennes lilla familj tog idag sitt pick och pack och drog till huvudstaden. Varberg var för litet för dom. Kan förstå det. Men det gör inte saken bättre, saknar henne som fan ändå :( Hon har lärt mig så jävla mycket. Denna människa har så mycket kunskap om olika saker så det är inte klokt. Sen hon kom in i mitt liv så har jag börjat må så mycket mycket bättre. Hundarna också. Tack Linnea! Men mest av allt så kommer jag sakna henne som vän. Hon är en otroligt fin vän. Hennes nära och kära i Stockholm ska ta vara på henne nu när hon kommer tillbaka. Hon är speciell minsann! 
Stockholm är långt borta. Men jag ska komma och hälsa på. Det vill jag, Det lovar jag att jag kommer göra!
Nu har jag ytterligare en anledning att åka på världsutställningen i Stockholm nästa år kanske :)

Linnea och Rocky. Vi saknar er som fan redan. Att du kunde dundra in i mitt liv och bli en så bra vän på så kort tid är helt otroligt och nu får jag ont i magen när jag tänker på att vi inte kommer ses varje vecka längre. Fan. Gör mig stolt nu och hör av dig när du ska till Göteborg och göra du-vet-vad :) Räknar med dig min käre vän!

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

usch det är alltid jobbigt när vänner flyttar. Finns här för dig!

2010-06-01 @ 19:25:49
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0