skruttorna

Alice är kelsjuk. Hon har fortfarande gult i ögonen så hon kanske börjar bli lite sjuk. nu sitter hon här bredvid mig och vill bli klappad. så fort jag slutar och försöker skriva här med båda händerna så puffar hon på min arm och trycker in huvudet under. Hon vill ha all min uppmärksamhet! Hon är ju sån hära ibland, har inte riktigt kopplat ihop det med nått speciellt tillfälle, men kanske är det för att hon är på gång att löpa, eller för att hon är lite dålig. Hon är iallafall inte bra i magen alls ännu, tre och en halv dagar har hon nu fått vara utan kött eller ägg eller något annat protein, men det är ingen skillnad alls! Imon ska jag åka och köpa kyckling och koka den och ge henne. Jag förstår inte vad det är som händer i hennes lilla mage, men hon är pigg och det är fortfarande full speed på promenaderna och hon beter sig som en liten valp när det är nått på gång, så hon verkar inte lida alltför mycket ;)





När Alice ville ligga ute på trappan innan så passade B på att lyxa till det lite för wilma, eftersom inte Alice för någon sådan här lyx just nu. Hon skötte sig bra och låg kvar med sådan här gormétmat som rådjur framför nosen! :) (på vårt väldigt fina golv btw :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0