Sommarjobb!

Nu har jag fått mitt sommarschema. Jag är ganska nöjd med det. Förutom att jag jobbar både midsommar helgen och wheels & wings helgen, det suger! Men samtidigt så är det ju bra för B är ju ledig då så om en liten fyrbent flyttar hit så får jag ju passa på att jobba när han är ledig :) Det hade ju vart gött om det var lite bättre betalt på helgdagar, men 19 kr extra i timmen gör inte så mycket i slutänden!

Annars så har jag fått byta bort de dagarna som var som mest akuta, tex första dagarna då den lilla förhoppningsvis flyttar hit, syrrans bröllop, både på den stora dagen och dagen efter :) Och lite andra dagar då jag inte kan. Så nu ska jag sitta och pussla ihop detta schemat med mitt andra schema hos min älskade autistiska grabb och hoppas att jag får ihop det och inte behöver klonas!
Mitt arbetslag är föresten helt toppen. 6 andra unga tjejer som verkar vara kul att jobba med :) Jag fick tyvärr inte jobba med djuren, djuren har sina egna djurskötare som tar hand om dom året runt, det är bra :) Och inte blev det ponnyridninge heller. Jag ska stå i souvenirbutikerna och i entrén. Så ni som är där ofta kommer ju garanterat träffa mig :)

Äsch. Just nu så känner jag faktiskt att det inte gör så mycket att jag jobbar midsommar och wheels and wings. Det är ända som är tråkigt är ju egentligen att det blir tråkigt för dom man skulle omgåtts med..men jag tjänar ju pengar :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: sofia

heej:) jag tycker också vårat gäng verkar härligt, läste att du skulle till skolan va pluggar du? :) kram

2010-05-10 @ 20:59:40
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0