Spännande.

Det händer mycket nu.
Skolan slutar om endast två veckor. Innan det slutar så ska vi göra en tenta, en gestaltning och lämna in en rapport på 4-5 sidor. Men min hjärna har tatt sommarlov! Jag har bokat upp jobb i sommar, jag har planerat min semester. Det är detta jag ser fram emot. Skolan är väldigt tråkigt just nu, fast det är en kurs som jag förut såg fram emot (föräldrarsamverkan) men nu är jag inte intresserad alls tyvärr!

På fredag ska vi äntligen åka och hälsa på på kennel around. Valpar fyllde 3 veckor igår och nu har de öppnat ögonen och jag ser fram emot detta sååå mycket att få träffa dom allihopa :)

Nu sitter jag i skolan på datorn här. Mitt internet hemma funkar inte så jag kunde ju inte gå in och kolla på de nya bilderna på valparna igår så jag gjorde det nu istället. Men nu ska jag åka hem och släppa ut hundarna, solen sticker fram bakom molnen lite ibland så Wilma vill nog ut och lägga sig och sola :) 

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0