Speciell morgon!

Denna morgonen är lite speciell. Idag tänker jag på allt jag gör lite extra.

Jag gick ut en runda med hundarna som vanligt, men idag så tänkte jag att det var extra bra för att jag ska piggna till. Sen tog jag en dusch för att bli fräsch, sen smörjde jag in mig med body butter så att jag doftar ännu lite lätt fräscht, sen åt jag en bra frukost så jag är pigg och allert nu i några timmar, sen fixade jag så jag blev fin men ändå naturlig, sen valde jag kläder som jag tycker är fina men vardagliga och som visar lite vem jag är, och som är passande om man ska jobba med bland folk och framförallt med barn. Sen kollade jag igenom min almanacka för att få en bra koll på hur jag kommer kunna jobba i sommar, packar ner den och en penna i väskan.






Nu är jag redo för att bli granskad, bedömd och anställd!!!






En annan sak! Testa dina alkoholvanor här! Det är viktigt. Jag fick reda på att jag inte är i någon farozon, men det är inte bra att dricka som jag gör - Att inte dricka alls under långa perioder för att någon enstaka gång dricka mycket...hmm måste börja dricka mycket, oftare :)



Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: lina

du är jättefin gumman, lycka till!

2010-05-07 @ 09:25:34
Postat av: Lotta

Du blir så fin Emma :) Lycka till idag!

2010-05-07 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0