Valparna! :)

Nu har vi kommit hem från en underbar resa till helsingborg. Finns det nått finare än djurbäbisar? Den människan som inte smälter för dessa små liv måste ju ha nått fel ;) Dom är ju så otroligt söta så man blir helt varm inombords. Nigella var lika söt och fin som jag kände på mig, Tina var dock ännu finare än vad jag tyckte från korten. Dom här två flickorna var dom tuffa i syskonskaran. Dom gav sig ut på små upptäcksfärden utanför valplådan, medans dom andra gärna stannade innanför.
Vi vet nu att vi får en liten prinsessa, så om lite mer än 4 veckor börjar valpperioden, med allt vad det innebär :)
Det är dock inte bestämt ännu vem som kommer få flytta hem till oss, men ni vet ju alla vem jag hoppas på ;) Jag tycker Nigella är stört cool med sin svarta teckning, och hennes sätt att ta för sig klättra omkring på sina syskon och mamma charmade mig :)


Nigella höll låda medans dom andra sov. Så när hon somna så vaknade dom andra. Då försökte brorsan få igång henne. Men hon orkade inte med honom just då så han gav upp och somnade i stället intill henne.


Tina höll igång och busade med oss människor en liten stund. Hon försökte sig t.o.m. på en liten galopp men det gick inte så bra, hon stupade! Sen blev hon så trött så hon gick in i lådan och skulle sova, hon såg att syster och bror verkade ha det väldigt gott - gör plats!

 


ja, här får duga!




Kajsa hamnade utanför lådan och blev lite orolig. Där sökte hon tryckhet vid B´s fot och stod och pep tills uppfödaren lyfte in henne till sina syskon.




Där somnade hon med det samma och alla fyra låg och gottade sig med varandra.


Gissa om jag längtar till v 25 nu :)

Kom ihåg att det är Copyright på alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Underbart söta :)

2010-05-21 @ 21:27:38
Postat av: Annicka o Mamma Russin

Åhhh va fina bilderna blev :) De små sötnosarna. Tur att de vaknade till liv en liten stund i alla fall. OM det blir fint väder imorgon så kommer jag

att ta ut dem en sväng och då blir det extra foto på hemsidan!!!

Ha de gott till vi ses igen

Kram från

Russin och Annicka

2010-05-21 @ 23:05:04
URL: http://www.kennelaround.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0